Τα .EU Web Awards 2018 είναι γεγονός! Έχεις website με .eu domain και θέλεις να το αναδείξεις δωρεάν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο; Τότε πρέπει να δηλώσεις συμμετοχή στα .eu web awards 2018 έως την 1η Αυγούστου 2018! Τα .eu web awards είναι ο ετήσιος διαγωνισμός της EURID (το μητρώο των eu domains) που διοργανώνεται με σκοπό να διακρίνει και να επιβραβεύσει τα καλύτερα websites με κατάληξη eu, σε 5 διαφορετικές κατηγορίες. Οι 5 διαγωνιζόμενες κατηγορίες The Leaders: Ιστοσελίδες & eshops με περισσότερους από 10 εργαζόμενους. The Rising Stars: Νεοσύστατες επιχειρήσεις (έως 3 έτη λειτουργίας) με 1 έως 10 εργαζόμενους. The Laurels: Εκπαίδευση, φιλανθρωπία, προώθηση ευρωπαϊκού ιδεώδους κ.α. The HOUSE of .eu: ΜΜΕ , ψυχαγωγία, media, διαφημιστικές, Blogs. The Better World: Οικολογία, λύσεις/προτάσεις για το περιβάλλον, έξυπνη γεωργία κ.α. Η διαδικασία και η ανάδειξη των νικητών Δήλωσε συμμετοχή στα eu web awards 2018 έως την 1η Αυγούστου 2018 και επιβεβαίωσε τα στοιχεία σου προκειμένου…
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος από τις 21 έως 24 Ιουνίου 2018 σε όλη την Ευρώπη γιορτάζει η μουσική! Σε περισσότερες από 22 χώρες διοργανώνονται πολιτιστικά δρώμενα και συναυλίες για την Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής, αποτελώντας έτσι ένα ξεχωριστό πολιτιστικό γεγονός που ενώνει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλη την Ευρώπη. Για εμάς, τους ανθρώπους της DNHOST, η μουσική αποτελεί πηγή έμπνευσης, δημιουργικότητας και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας στο γραφείο. Με αφορμή 19η Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής σου προτείνουμε 21 ΝΕΕΣ καταλήξεις domain άκρως ενδιαφέρουσες με θέμα την μουσική. .band Eίναι η ιδανική κατάληξη για μπάντες και συγκροτήματα που θέλουν να προβληθούν online, να ενημερώνουν το κοινό και τους θαυμαστές τους για τις συναυλίες, την μουσική και τα event τους. .hiphop Απευθύνεται στους λάτρεις της hip hop μουσικής, σε ιστοσελίδες με νέα από το hip hop, στους καλλιτέχνες και στα hip hop συγκροτήματα που θέλουν να προστατέψουν το brand…
Λίγα λόγια για το UX design Η εμπειρία χρήστη, γνωστή και ως UX Design είναι η διαδικασία σχεδίασης ιστοσελίδων και εφαρμογών με επίκεντρο τον χρήστη, η οποία δεσμεύεται να βελτιώσει την ικανοποίηση και ευχαρίστηση του χρήστη για ένα προϊόν/υπηρεσία (πχ μια web ή mobile εφαρμογή). Μέσω αυτής της διαδικασίας οι UX σχεδιαστές αναλύουν τις ανάγκες των χρηστών και στην συνέχεια σχεδιάζουν, προσαρμόζουν και βελτιώνουν την διεπαφή των εφαρμογών και τις λειτουργίες τους. Η ποσότητα των προϊόντων με τα οποία αλληλεπιδρούν οι χρήστες αυξάνεται καθημερινά με γρήγορους ρυθμούς, καθιστώντας πλέον το UX design και τους εξειδικευμένους σχεδιαστές απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία ενός website ή eshop. Στην συνέχεια θα δούμε κάποια από τα καλύτερα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι UX designers προκειμένου να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να βελτιώσουν την ροή εργασίας τους (workflow) και τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις αν ασχολείσαι επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά με την βελτίωση του UI (User Interface, Διεπαφή…
Σημαντικές αλλαγές στο WHOIS των .EU και .COM (gTLD και ccTLD) domains φέρνει ο νέος κανονισμός ΓΚΠΔ (GDPR) από τις 25 Μαΐου 2018, με σκοπό την προστασία των προσωπικών δεδομένων των καταχωρούμενων. Στο εξής, δε θα δημοσιεύονται πλέον προσωπικά δεδομένα στα αποτελέσματα αναζητήσεων whois domain. Τι θα δείχνει το WHOis ενός .EU domain; Στα αποτελέσματα του WHOIS των .EU domains που ανήκουν σε νομικά πρόσωπα (εταιρείες, οργανισμοί κτλ) θα εμφανίζονται: Τεχνικές πληροφορίες (κατάσταση, ημερομηνία καταχώρισης, name servers κτλ) Επωνυμία οργανισμού Πόλη, Περιοχή, Χώρα Διεύθυνση email Γλώσσα Τεχνική επαφή (συνήθως ο Καταχωρητής) Καταχωρητής Στα αποτελέσματα του WHOIS των .EU domainsπου ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα: Τεχνικές πληροφορίες (κατάσταση, ημερομηνία καταχώρισης, name servers κτλ) Διεύθυνση email Γλώσσα Τεχνική επαφή (συνήθως ο Καταχωρητής) Καταχωρητής Τι θα δείχνει το WHOis ενός .COM domain; Όσον αφορά τα .COM domains, μετά την εφαρμογή του GDPR στη δημόσια αναζήτηση Whois θα εμφανίζονται μόνο τεχνικές πληροφορίες όπως: καταχωρητής & μεταπωλητής registry domain id name servers…
Όσοι χρησιμοποιούμε το wordpress, γνωρίζουμε καλά ότι τα διάφορα themes και plugins που εγκαθιστούμε, αυξάνουν το μέγεθος του site και επιβραδύνουν σημαντικά την φόρτωσή του, κάτι που είναι πολύ αρνητικό για την εμπειρία του χρήστη (UX). Για να το διατηρήσεις “ελαφρύ”, γρήγορο και ασφαλές, σου προτείνουμε να αφιερώνεις λίγο χρόνο τακτικά (ανάλογα με το μέγεθος και τις λειτουργίες του site), για να κάνεις τον καθαρισμό και την συντήρησή του Wordpress. Απόκτησε ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτωσης με τα βελτιστοποιημένα πακέτα web hosting με litespeed web server, τα οποία μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα του WordPress σου έως και 100%! Αύξησε την ταχύτητα φόρτωσης του Wordpress σου έως και 100% με ένα πακέτο Litespeed Hosting στην DNHOST. 7 Βήματα για καθαρισμό και συντήρηση Wordpress 1. Διέγραψε themes και plugins που δε χρειάζεσαι Άρχισε να διαγράφεις όσα themes δεν χρησιμοποιείς και να μειώνεις τον αριθμό των plugins σου. Ναι μεν τα plugins προσφέρουν πολλές και χρήσιμες “one click” λειτουργίες…
Στα πλαίσια της επιδίωξής μας να παρέχουμε το ταχύτερο & σταθερότερο web hosting στην Ελλάδα (και όχι μόνο!), ολοκληρώσαμε την πλήρη εφαρμογή του πρωτόκολλου QUIC και πετύχαμε επιπλέον 30% ταχύτερη φόρτωση των ιστοσελίδων που φιλοξενούμε στο shared, reseller & semi-dedicated hosting! Τι είναι το QUIC; Το QUIC (Quick UDP Internet Connections) είναι ένα πρωτόκολλο διαδικτύου νέας γενιάς που επιταχύνει διαδικτυακές εφαρμογές που είναι επιρρεπείς στην καθυστέρηση, όπως η αναζήτηση κτλ, μειώνοντας τον χρόνο γύρου δικτύου (round-trip time – RTT) που χρειάζεται για να συνδεθεί με ένα διακομιστή. Με την αντικατάσταση του TCP με το UDP και την κρυπτογράφηση του μεγαλύτερου μέρους του ωφέλιμου φορτίου του, το QUIC μειώνει το χρόνο που χρειάζεται για να αρχίσει η προβολή του περιεχομένου κατά δύο ή τρεις φορές, διατηρώντας παράλληλα την ασφάλεια των δεδομένων. Το QUIC αναπτύχθηκε από την Google (τρέχει σε Chrome & Opera) και σχεδιάστηκε για να αντισταθμίζει τις ελλείψεις του HTTP/2, παρέχοντας ισχυρή & απαραβίαστη κρυπτογράφηση και μειώνοντας την καθυστέρηση λόγω χειραψίας…
Σε συνέχεια του σκανδάλου για την διαρροή των προσωπικών δεδομένων 87 εκατομμυρίων χρηστών , το Facebook από την Δευτέρα 9 Απριλίου ξεκίνησε να στέλνει στους χρήστες 1-2 ειδοποιήσεις που αφορούν την προστασία των προσωπικών πληροφοριών και την πιθανή διαρροή δεδομένων προς την Cambridge Analytica. H 1η ειδοποίηση με τίτλο “Προστασία των πληροφοριών σας” αφορά την διαχείριση των πληροφοριών και του απορρήτου των χρηστών του Facebook. Η 2η ειδοποίηση που αποστέλλει το facebook αφορά την παραβίαση των προσωπικών πληροφοριών των χρηστών από την Cambridge Analytica. Σε περίπτωση που η ειδοποίηση περιλαμβάνει το μήνυμα της αριστερής οθόνης από την παρακάτω εικόνα, σημαίνει ότι τα δεδομένα σου είναι ασφαλείς. Ενώ στην περίπτωση που τα δεδομένα σου έχουν κλαπεί, θα σου εμφανιστεί το μήνυμα της δεξιάς οθόνης. Εάν δεν έχεις λάβει ακόμη την ειδοποίηση που αφορά την παραβίαση των προσωπικών πληροφοριών του προφίλ σου από την Cambridge Analytica, το Facebook σου δίνει την δυνατότητα…
Διαχειρίσου τα δεδομένα και το απόρρητό σου! Κατόπιν του σκανδάλου διαρροής προσωπικών δεδομένων από το Facebook και ενόψει της εφαρμογής του νέου κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων (ΓΚΠΔ – GDPR), σου παρουσιάζουμε τις επιλογές που έχεις για τη διαχείριση και την προστασία των προσωπικών δεδομένων που έχεις μοιραστεί με τις μεγαλύτερες εταιρίες διαδικτύου. Το Facebook έχει εισάγει νέα εργαλεία για τη διαχείριση και την προστασία των προσωπικών δεδομένων: διαχειρίσου τις πληροφορίες σου διαχειρίσου το απόρρητό σου Η Google παρέχει έναν πίνακα ελέγχου για την διαχείριση απορρήτου, ο οποίος βοηθάει τους χρήστες να διαχειριστούν τα αποθηκευμένα δεδομένα τους στις διάφορες υπηρεσίες/προϊόντα της: δες & διαχειρίσου τη δραστηριότητά σου διαχειρίσου το δικό σου προφίλ διαφημίσων διαχειρίσου τις εφαρμογές που χρησιμοποιείς δες το ιστορικό σου στο Youtube κατέβασε όλα τα δεδομένα σου από την Google Η Microsoft, η οποία αρκετά συχνά στο παρελθόν αντιμετώπισε προβλήματα από την Ε.Ε. σχετικά με την…
Το τελευταίο διάστημα στο επίκεντρο βρίσκεται η διαρροή των προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook από την Cambridge Analytica προκειμένου να επηρεαστεί το εκλογικό αποτέλεσμα στην Αμερική. Σύμφωνα με ανακοίνωση που έκανε το Facebook χθές (4 Απριλίου), η εταιρεία συμβούλων Cambridge ενδέχεται να έχει αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα 87 εκ. και όχι μόνο 50 εκ. χρηστών όπως ήταν η προηγούμενη ανακοίνωση. Στην συνέχεια θα δούμε πως προέκυψε η διαρροή των προσωπικών δεδομένων, την απάντηση του ιδιοκτήτη του Facebook και τα μέτρα που πρόκειται να πάρει εν όψη του νέου Ευρωπαϊκού κανονισμού GDPR. Η διαρροή των προσωπικών δεδομένων με λίγα λόγια Όλα ξεκίνησαν το 2014 από μια εφαρμογή του Facebook που δημιούργησε ο ακαδημαϊκός Αλεξάντρ Κόγκαν με ονομασία «thisisyourdigitallife» μέσω της εταιρίας Global Science Research (GSR), όπου σε συνεργασία με την Cambridge Analytica καλούσαν τους χρήστες να συμμετάσχουν σε ένα τεστ προσωπικότητας, τα δεδομένα του οποίου θα χρησιμοποιούνταν για ακαδημαϊκή έρευνα. Στην…
Είτε είσαι ιδιοκτήτης eshop, είτε διαχειρίζεσαι ένα ειδησεογραφικό portal που συλλέγει email για την αποστολή newsletter, αλλά ακόμη και εάν διαθέτεις ένα μικρό εταιρικό site που λαμβάνει μηνύματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ένα είναι σίγουρο, θα πρέπει έως τις 25 Μαΐου να είσαι έτοιμος για τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ) ή αλλιώς και GDPR. Ποια site αφορά ο GDPR; Τα site που θα πρέπει να προετοιμαστούν για τον GDPR είναι όσα συλλέγουν, επεξεργάζονται και αποθηκεύουν δεδομένα των επισκεπτών/χρηστών τους. Ας δούμε στην συνέχεια μια σύντομη λίστα με λειτουργίες και πρακτικές ιστοσελίδων που υπόκεινται στον κανονισμό: Google Analytics Το site σου έχει φόρμες εγγραφών Λειτουργίες e-commerce που συλλέγουν πληροφορίες πληρωμών, παραγγελιών κτλ Έχεις φόρμες εγγραφής στο newsletter Το site σου έχει scripts που χρησιμοποιούν cookies Χρησιμοποιείς στα άρθρα σου συστήματα σχολιασμού, όπως Disqus κτλ Διαθέτεις φόρμα επικοινωνίας στο site σου 10 Βήματα για την προετοιμασία του website σου για τον GDPR…