Στα 1,5 εκατομμύρια καταναλωτές ψωνίζουν μέσω Internet στην Ελλάδα, ενώ ο τζίρος που κάνουν στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε στα 1,7 δισ. ευρώ το 2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 30% έναντι του 2010!
Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η περιγραφή ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!
Σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.