Google Analytics 4, η επόμενη γενιά των Google Analytics.

Όπως μπορεί να έχεις ήδη ακουστά, την 1η Ιουλίου 2023, τα Universal Analytics δε θα επεξεργάζονται πλέον δεδομένα αλλά μόνο τα Google Analytics 4. Μάθε περισσότερα για την αλλαγή αυτή.

Το Google Analytics 4, είναι η επόμενη γενιά του Analytics που συλλέγει δεδομένα βάσει συμβάντων από ιστοτόπους και από εφαρμογές και είναι ήδη διαθέσιμη.

Είπαμε λοιπόν να σου ετοιμάσουμε έναν μικρό οδηγό για να προετοιμάσεις τη μετάβαση σου στη νέα πλατφόρμα στατιστικών της Google.

Πώς να ξεκινήσεις με το Google Analytics 4

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να ξεκινήσεις, αν είσαι συντάκτης ή διαχειριστής ενός λογαριασμού Analytics:

Επιλογή 1: Να ρυθμίσεις τη συλλογή δεδομένων του Analytics, αν είσαι νέος χρήστης του Analytics και είσαι έτοιμος να συλλέξεις δεδομένα για την ιστοσελίδα ή/και την εφαρμογή σου.

Επιλογή 2: Να προσθέσεις το Google Analytics 4 σε ένα website με Universal Analytics, δηλ. το κλασικό Analytics. Ο Βοηθός ρύθμισης του GA4 θα προσθέσει ένα Google Analytics 4 property (ιδιοκτησία) μαζί με τo υπάρχον σου Universal Analytics. To Universal Analytics θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα και θα έχεις πρόσβαση και στα δύο χρησιμοποιώντας τον επιλογέα ιδιοκτησίας στην περιοχή Διαχειριστής των analytics σου.

Επιλογή 3: Να προσθέσεις το Google Analytics 4 σε μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστοτόπων ή CMS. Αν έχεις φτιάξει ένα website με κάποιο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, όπως WordPress, Joomla, Drupal, Squarespace, Shopify, Wix, HubSpot κ.τ.λ.

Κάνε τη μετάβαση στα Google Analytics 4

Συνιστούμε να κάνεις τη μετάβαση στα Google Analytics 4 το συντομότερο δυνατόν. Έτσι θα επωφεληθείς από τις νέες μετρήσεις, τα αυτοματοποιημένα insights σχετικά με τη διαδρομή πελάτη και την εύκολη ενεργοποίηση της βελτίωση της απόδοσης επένδυσης (ROI) του μάρκετινγκ σου.

Βήματα για τη μετάβαση στα Google Analytics 4

Έναρξη

1. Εξέτασε τη δομή του λογαριασμού

2. Δημιούργησε μια ιδιοκτησία Google Analytics 4

3. Δημιούργησε μια ροή (ή ροές) δεδομένων

4. Ενεργοποίησε τη συλλογή δεδομένων

5. Ενεργοποίησε το Google signals που απαιτείται για ενισχυμένο re-marketing και αναφορές.

6. Σύνδεση με το Google Ads. Χρησιμοποίησε το εργαλείο μετεγκατάστασης συνδέσμων Google Ads, για να δημιουργήσεις εκ νέου τους συνδέσμους του Universal Analytics ή να δημιουργήσεις νέους συνδέσμους Google Ads στο Google Analytics 4.

Ολοκλήρωση μετεγκατάστασης

7. Αντιστοίχισε τα προσαρμοσμένα συμβάντα U.A. με το G.A. 4

8. Μετάφερε τους στόχους και τις μετατροπές του U.A. στο G.A. 4

9. Επικύρωσε και υπόβαλε προσφορές για μετατροπές στο Google Ads

10. Μετάφερε τα είδη του κοινού σου

11. Μετάφερε τις μετρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

12. Πρόσθεσε χρήστες στο Google Analytics 4 με το εργαλείο μετεγκατάστασης χρηστών ή πρόσθεσε χρήστες χειρωνακτικά.

Χρησιμοποίησε δεδομένα του Google Analytics 4 στο Google Ads

Αφού ολοκληρωθεί η ρύθμιση της ιδιοκτησίας Google Analytics 4, μπορείς να αρχίσεις να προβάλλεις αναφορές και να χρησιμοποιείς δεδομένα Analytics στον λογαριασμό σου στο Google Ads.

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο όλα όσα έχει να προσφέρει το Google Analytics 4, συνδέσου στο Google Ads και κάνε τουλάχιστον ένα από τα εξής:

uNlW0Tx77Gdhq2IwZpYjoKqN_EsE8B4gBauAUhczHOFMfML6hrxVrIF3wWhgsaMUKzY=w350

 

Συγχαρητήρια! Είσαι πλέον έτοιμος να αρχίσεις να παρακολουθείς δεδομένα των επισκεπτών σου με το Google Analytics 4.  Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα νέα Analytics και τη μετάβαση σε αυτά, διάβασε περισσότερα στο σχετικό κέντρο βοήθειας για τα Google Analytics 4.

Author

Συνιδρυτής της DNHOST, με πάθος για το διαδίκτυο, τη μουσική και τη φύση & συμβάλλει στη δημιουργία και βελτίωση των υπηρεσιών μας!

Γράψε ένα σχόλιο