Αύξηση πωλήσεων με έξυπνες περιγραφές προϊόντων

By | 09/02/2012

Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η περιγραφή ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!

Σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Γράφοντας περιγραφές προϊόντων που πουλάνε

 

Σκοπός σας θα πρέπει να είναι ένα κείμενο που να αυξήσει το ενδιαφέρον του πελάτη σας, στο βαθμό που να θέλει να το αγοράσει!

Ακολουθήστε την τεχνική Χαρακτηριστικά – Πλεονεκτήματα – Κέρδος που βασίζεται στα παρακάτω βήματα:

1. Παρουσίαση ενός χαρακτηριστικού του προϊόντος

πχ:

  • αυτός ο Η/Υ έχει τον καινούριο πολυπήρυνο επεξεργαστή Phenom ΙΙ της AMD
  • αυτό το παιδικό μπλουζάκι είναι προϊόν fai-trade και φτιάχνεται από βιολογικά υπο-αλλεργικά υλικά & βαφές
  • αυτό το εργαλείο φτιάχτηκε από επαγγελματία με πολυετή εμπειρία στο χώρο

 

2. Αποκάλυψη του πλεονεκτήματος του χαρακτηριστικού

για παράδειγμα:

  • οι Phenom ΙΙ συνδυάζουν υψηλή επεξεργαστική ισχύ, αθόρυβη λειτουργία & χαμηλή κατανάλωση ρεύματος
  • για αυτό, το μπλουζάκι μας είναι πραγματικά απαλό κι ανθεκτικό και έχει ζωηρά χρώματα
  • έτσι το εργαλείο είναι προσεκτικά σχεδιασμένο με ποιοτικά υλικά και με βάσει τις ανάγκες του χρήστη

 

3. Προβολή του κέρδους για τον χρήστη

για παράδειγμα:

  • ο Η/Υ σας θα δουλεύει αθόρυβα, πολύ γρηγορότερα χωρίς να κολλάει, ενώ θα καίει λιγότερο ρεύμα!
  • που σημαίνει πως το παιδί σας δε θα αναπτύξει αλλεργίες ενώ συμβάλλετε κατά της παιδικής εργασίας!
  • θα κάνετε τη δουλειά σας σίγουρα και δε θα χρειαστεί να το αντικαταστήσετε για μια ζωή!

Πόσα χαρακτηριστικά να προβάλλετε;

 

Υπογραμμίστε τα καλύτερα και πιο σημαντικά γνωρίσματα του προϊόντος, αναδεικνύοντας το συναισθηματικό και προσωπικό κέρδος που θα έχει ο πελάτης αν το αγοράσει.

Προτιμήστε να προβάλλετε τρία χαρακτηριστικά μιας και οι τριάδες προτάσεων, σκέψεων κλπ χαράσσονται καλύτερα στη μνήμη και επηρεάζουν περισσότερο το συναίσθημα. Για παράδειγμα:

  • Ταχύτατος, αθόρυβος και μικρός σε μέγεθος
  • Οικονομικό, ανθεκτικό και πρωτότυπο
  • Αξιόπιστο, ευκολόχρηστο, ειδικά μελετημένο

Διευκολύνετε & επιδιώξτε την πώληση του προϊόντος

 

Έχοντας προετοιμάσει το έδαφος για τον πελάτη να κάνει την κίνηση, θα πρέπει να παροτρύνουμε και να διευκολύνουμε τον επισκέπτη να αγοράσει άμεσα το προϊόν.

Έτσι δίπλα σε κάθε προϊόν σας θα πρέπει να έχετε βάλει ένα κουμπί ή ένα σύνδεσμο για να το παραγγείλει. Χρησιμοποίησε ένα δραστικό λεκτικό σαν Αγορασέ το τώρα! ή ‘Αμεση αγορά.

Έτσι λοιπόν θα πετύχετε αύξηση των πωλήσεων στο e-shop σας, γράφοντας περιγραφές προϊόντων που αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα του προϊόντος αλλά και το προσωπικό κέρδος για το χρήστη που θα το αγοράσει.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *