After sales pro e-commerce courier platform

Δυναμικά συνεχίζει την παρουσία της στο χώρο του e-commerce η AfterSalesPro, η πρώτη εταιρεία που κατάφερε να υλοποιήσει ένα πλήρες σύστημα (SaaS) διαχείρισης και βελτιστοποίησης των αποστολών μέσω courier στην Ελλάδα. Έπειτα από 4 χρόνια επιτυχημένης πορείας προχωρά στην υλοποίηση πολλών νέων υπηρεσιών, οι οποίες θα αποτελέσουν μία πλήρη σουίτα εφαρμογών για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-commerce στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αυτή τη στιγμή η AfterSalesPro είναι σε θέση να διασυνδέσει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 16 εταιρειών courier σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης αποστολών μέσω courier, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου e-shop ή εταιρείας logistics.

Πιο αναλυτικά για τις υπηρεσίες:

Αυτόματη δημιουργία voucher

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του eshop με τις εταιρείες Courier πραγματοποιείται αυτόματα, ενώ η δημιουργία και εκτύπωση των Vouchers των αποστολών γίνεται εύκολα και μαζικά με ένα απλό κλικ.

Έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών

Από την έξυπνη σελίδα διαχείρισης, ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί μαζικά την κατάσταση όλων των αποστολών του.

Υπολογισμός κόστους αποστολής

Κατά την δημιουργία του voucher, η εφαρμογή προσφέρει έναν έξυπνο υπολογιστή κόστους ο οποίος επιτρέπει στο χρήστη να συγκρίνει και να επιλέξει το courier με το οποίο επιθυμεί να αποστείλει το δέμα.

Branded tracking page

Ο παραλήπτης του δέματος ενημερώνεται άμεσα μέσω sms λαμβάνοντας το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής της παραγγελίας του ανά πάσα στιγμή. Η σελίδα παρακολούθησης είναι προσωποποιημένη για κάθε κατάστημα, φιλική για το χρήστη και συμβατή με όλες κινητές συσκευές (mobile friendly).

Αίτηση για αξιολόγηση του eshop

Με την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας, ο αγοραστής λαμβάνει αυτόματα (μέσω sms ή email) ένα αίτημα για να αξιολογήσει την εμπειρία του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αξιολόγησή του στο Google, Facebook, Skroutz και Bestprice.

Διαχείριση τηλεφωνικών παραγγελιών

Ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να υποβάλει την παραγγελία του τηλεφωνικά απευθείας από την σελίδα του προϊόντος με τη λογική του call back. Μέσα από ένα έξυπνο panel, ο merchant μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα call requests και να βελτιστοποιεί τις τηλεφωνικές πωλήσεις.

Διαχείριση των επιστροφών

Σήμανση των αποστολών με υψηλή πιθανότητα να μη παραληφθούν για αποτελεσματικότερη διαχείριση αυτών.

Διαχείριση παραγγελιών “Παραλαβή από κατάστημα”

Προγραμματισμός και διαχείριση των παραγγελιών που θα παραληφθούν από το κατάστημα.

Αναλυτικά στατιστικά

Ένα πλήρες panel με πολύ χρήσιμα στατιστικά για όλες τις αποστολές, που δίνει μία ξεκάθαρη εικόνα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων της εφαρμογής, η οποία έχει εμπλουτιστεί με πολλές χρήσιμες λειτουργίες για να καλύψουν κάθε ανάγκη ενός eshop.

Η AfterSalesPro σκοπεύει να γίνει το one-stop solution για τα after sales operations στη ραγδαία εξελισσόμενη αγορά του e-commerce τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Author

Είμαι Digital Marketing Manager στην DNHOST και απολαμβάνω να μοιράζομαι μαζί σου τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του digital καθώς και άρθρα που θα βοηθήσουν το site και το e-shop σου.

Γράψε ένα σχόλιο