Αύξησε σήμερα την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.

H οργανική επισκεψιμότητα αναφέρεται στις επισκέψεις χρηστών στο site σου που ξεκινούν με αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης και δεν έχουν κάποιο κόστος όπως έχουν οι διαφημίσεις στη Google ή στο Facebook.

Για να λειτουργήσει όμως αυτή η τόσο πολύτιμη πηγή επισκεπτών και πελατών για την ιστοσελίδα σου, θα πρέπει να φροντίζεις τακτικά να επικαιροποιείς την SEO στρατηγική σου και να ανανεώνεις το περιεχόμενο σου με βάση τις καλύτερες πρακτικές.

Ας δούμε λοιπόν πως μπορείς να ξεκινήσεις να βελτιστοποιείς την οργανική επισκεψιμότητα του δικού σου website.

Ανακάλυψε & διόρθωσε τα SEO προβλήματα του site σου

Σύμμαχος σου είναι τα δωρεάν εργαλεία Google Search Console, SEOptimer, SEObility.  Όποιο από αυτά επιλέξεις θα μπορέσεις αρχικά να εντοπίσεις προβλήματα που μπορείς να επιδιορθώσεις μόνο σου. Π.χ. την έλλειψη H1 στις σελίδες του site σου ή τα σπασμένα link που υπάρχουν σε αυτό.

Στη συνέχεια σου προτείνουμε να κατηγοριοποιήσεις σε ένα excel όλα τα SEO προβλήματα προσθέτοντας σε αυτά τις εξής σημειώσεις:

Ενέργειες Επίλυσης Προβλήματος: Αξιολόγησε κάθε πρόβλημα διαβάζοντας σχετικά άρθρα ή ρωτώντας κάποιον επαγγελματία ώστε να ανακαλύψεις τις ενέργειες που χρειάζονται να γίνουν για να το επιλύσεις.

Αποτύπωμα στο SEO : Η επίλυση κάθε προβλήματος μπορεί να έχει άμεσο αποτελέσματα στη βελτίωση της οργανικής σου επισκεψιμότητας ή μακροπρόθεσμα. Αξιολόγησε τη σειρά προτεραιότητας επίλυσης ώστε να γνωρίζεις πως θα μοιράσεις αποτελεσματικά τον χρόνο ή τα χρήματα που θα διαθέσεις.

Kόστος Επίλυσης Προβλήματος : Εάν δεν είσαι SEO expert θα χρειαστεί να προσλάβεις developers ή seo experts για την επίλυση πολλών προβλημάτων. Λάβε αρκετές προσφορές από επαγγελματίες ώστε να μπορέσεις να αξιολογήσεις τι ποσό επιθυμείς να δαπανήσεις και εάν αξίζει να πληρώσεις ή να δαπανήσεις προσωπικό χρόνο & μελέτη για να επιλύσεις το πρόβλημα.

Όταν ολοκληρώσεις την παραπάνω μελέτη θα είσαι ήδη σε θέση να ελέγξεις την πορεία του website σου προς την κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και θα σταματήσεις να έχεις μια αποσπασματική εικόνα για τις ενέργειες που θα αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητά σου.

Ανανέωσε Title & Description των σελίδων σου

Αν στοχεύεις σε κάποιο συγκεκριμένο keyword σε κάθε σελίδα σου, θα ξέρεις ήδη πως τα meta title & meta description πρέπει να το περιέχουν.

Όμως η δουλεία σου δεν τελειώνει εδώ. O τίτλος και το description είναι τα δύο κείμενα που προβάλλονται στους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις ώστε να επιλέξουν την ιστοσελίδα σου. Οπότε το περιεχόμενο των meta tag απευθύνεται τόσο στους αλγορίθμους αναζήτησης όσο και σε πραγματικούς χρήστες.

Τίτλος και περιγραφή στα αποτελέσματα αναζήτησης

Αν παρατηρείς από την Google Search Console πως κάποιες σελίδες σου δεν έχουν αρκετή οργανική επισκεψιμότητα, μη διστάσεις να ανανεώσεις το περιεχόμενό τους ώστε να γίνουν πιο ελκυστικές στους χρήστες.
Μην ξεχνάς πως γράφεις περιεχόμενο για να ενημερώσεις τους χρήστες σχετικά με το περιεχόμενο της σελίδας που θα επισκεφθούν και παράλληλα να τους δώσεις κίνητρο να την επιλέξουν ανάμεσα στα υπόλοιπα αποτελέσματα που τους εμφανίζονται.

Απόκτησε ποιοτικά backlinks

Τα backlinks είναι ουσιαστικά σύνδεσμοι σε site τρίτων που ανακατευθύνουν τους χρήστες στο site σου. Όσο περισσότερα backlink έχει η ιστοσελίδα σου από αναγνωρισμένα site με υψηλό authority, τόσο γρηγορότερα θα δεις άνοδο και στην οργανική επισκεψιμότητα των σελίδων σου.

Για να το πετύχεις αυτό κάνε τα παρακάτω:

i) Φτιάξε πραγματικά χρήσιμους οδηγούς και ποιοτικό περιεχόμενο στο site σου. Όταν άλλοι δημιουργοί περιεχομένου τα ανακαλύψουν θα τα χρησιμοποιήσουν ως link στο δικό τους περιεχόμενο.

ii) Κάνε guest blogging προτείνοντας σε admin άλλων σελίδων να δημοσιεύσουν άρθρο σου στο blog τους ώστε να πάρεις το πολύτιμο backlink.

iii) Πλήρωσε για advertising σε σελίδες και κυρίως άρθρα αξιόπιστων website με μεγάλη επισκεψιμότητα. Μην ξεχνάς πως είναι επένδυση στην αύξηση της επισκεψιμότητα της δικής σου ιστοσελίδας.

Δημιούργησε σελίδες με long tail keywords

Tα long tail keywords είναι λέξεις κλειδιά που περιέχουν περισσότερες και πιο περιγραφικές λέξεις . Πχ “αθλητικά παπούτσια για στίβο” 

Τo να αναζητήσεις long tail keywords για τον δικό σου τομέα δραστηριοποίησης και να εστιάσεις το SEO συγκεκριμένων σελίδων του site σου σε αυτά, θα σου διασφαλίσει σταθερή και στοχευμένη επισκεψιμότητα .

Επιπλέον, εάν οι ανταγωνιστές σου δεν έχουν στοχεύσει σε συγκεκριμένα long tail keywords θα μπορέσει να εμφανιστείς ως η μοναδική σελίδα που προσφέρει αποτελέσματα με αυτούς τους όρους αναζήτησης

Schema Markup

Τα schema markup μπορούν να προσθέσουν πεδία κατά την εμφάνιση της σελίδας σου στα αποτελέσματα αναζήτησης . Με αυτό το τρόπο μπορείς να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό σου και να λάβεις περισσότερη οργανική κίνηση στο site σου.

Schema markup για αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.

Ο τρόπος να αποκτήσεις schema markup είναι ο εξής :

i) Έλεγξε τα πεδία περιεχομένου που μπορείς να προσθέσεις στο site σου με βάση τις οδηγίες της Google.

ii) Χρησιμοποίησε ένα schema markup generator για δημοσιεύσεις τον κώδικα.

iii) Έλεγξε εάν έχεις δημοσιεύσει σωστά τον κώδικα με το εργαλείο Rich Results Test tool 

Ξεκίνα και εσύ σήμερα να βελτιστοποιείς το SEΟ του δικού σου website και εξασφάλισε τη συνεχή ροή νέων επισκεπτών στις σελίδες του.

Αν έχεις απορίες ή τεχνικές ερωτήσεις μη διστάσεις να τις μοιραστείς μαζί μας στα comment και εμείς θα είμαστε εδώ για να συζητήσουμε πως θα φτάσεις το website σου στην κορυφή.

Author

Είμαι Digital Marketing Project Manager στην DNHOST και απολαμβάνω να μοιράζομαι μαζί σου τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του digital καθώς και άρθρα που θα βοηθήσουν το site και το e-shop σου.

Write A Comment