Οι επισκέπτες ενός landing page έχουν κάποιον στόχο κατά νου. Πιθανό να θέλουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν/υπηρεσία ή ακόμη και να βρουν κάποια πληροφορία. Σε περίπτωση που αυτό το landing page δεν καλύπτει τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους είναι φυσικό να εγκαταλείψουν άμεσα αυτή την σελίδα χωρίς καμία ελπίδα για μετατροπή . Πάμε λοιπόν να δούμε μερικά tips και προτάσεις που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις μετατροπές του landing page σου.

Τι είναι το Landing Page;

Το landing page ή σελίδα προορισμού, είναι μια σελίδα στην οποία οδηγείται ο χρήστης αφού κάνει κλικ σε κάποιο link/banner του website σου  ή εξωτερικού website. Ένα παράδειγμα εξωτερικού website είναι τα οργανικά ή πληρωμένα αποτελέσματα της google.

 

1 Tip: Φωτογραφίες, φόρμες, πληροφορίες επικοινωνίας κ.α.

  • Φωτογραφίες: Πρόσθεσε “catchy” φωτογραφίες καλής ποιότητας που σχετίζονται άμεσα με το περιεχόμενο του landing page σου.
  • Φόρμες: Χρησιμοποίησε φόρμα συλλογής στοιχειών πληροφοριών, με σκοπό να τις αξιοποιήσεις μελλοντικά σε ενέργειες μάρκετινγκ. Εδώ είναι σημαντικό να διευκρινήσεις τον λόγο που ζητάς αυτές τις πληροφορίες.
  • Πληροφορίες επικοινωνίας: Μη ξεχάσεις να αναφέρεις τηλέφωνο, email ή αλλά στοιχεία επικοινωνίας που θα χρειαστούν οι επισκέπτες για να επικοινωνήσουν μαζί σου.
  • Ακόμη: Ανάδειξε προσφορές, αποδείξεις επιτυχίας, απόψεις πελατών και άλλα στοιχεία που θα κάνουν πιο ελκυστικό το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σου.

 

landing page
Παράδειγμα Landing Page

2 Tip: Χρησιμοποίησε Call-to-Action

Τα cta κουμπιά είναι απαραίτητα για να ζητήσουμε την ολοκλήρωση μιας ενέργεια από τον επισκέπτη της σελίδας προορισμού. Το CTA κουμπί θα πρέπει να είναι το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο στη σελίδα προορισμού σου. Κάνε το cta κουμπί της σελίδας σου ευδιάκριτο χρησιμοποιώντας χρώματα που κάνουν αντίθεση σε σχέση με το υπόλοιπο περιεχόμενο. Ακόμη, μη ξεχάσεις να προσθέσεις μέσα στο κουμπί λέξεις ή φράσεις μικρής έκτασης που ζητούν την έκκληση για ενέργεια από τον επισκέπτη.

 

Παραδείγματα call to action κουμπιών
Παραδείγματα call to action κουμπιών

3 Tip: Ο κανόνας των 5”

Ο μέσος χρήστης καταλαβαίνει μέσα στα πρώτα 5” αν μια σελίδα προορισμού εξυπηρετεί τις ανάγκες και προσδοκίες του. Για τον λόγο αυτό προσπάθησε η landing σελίδα σου να φορτώνει πολύ γρήγορα, να είναι περιεκτική, ενδιαφέρουσα και να περνάει γρήγορα το μήνυμα που θέλεις στον επισκέπτη της.

 

4 Tip: A/B Testing

To Α/Β testing είναι αναπόσπαστο κομμάτι του optimization και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να βελτιώσεις και στην συνέχεια να αυξήσεις τις μετατροπές του landing page σου.  Μη διστάζεις να αλλάξεις την δομή, την σειρά των πληροφοριών καθώς και να δοκιμάσεις άλλες φωτογραφίες, χρώματα και call-to-action κουμπιά. Κατά την διάρκεια των A/B test κάνε τμηματικά και σταδιακά αλλαγές/δοκιμές προκειμένου να εντοπίσεις πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ακρίβεια τις αλλαγές που οδηγούν σε αύξηση των μετατροπών.

a/b Testing

5 Tip: Πηγή απόκτησης επισκεπτών

Είναι σημαντικό να καταλάβεις από που προέρχονται οι επισκέπτες του landing page σου. Προέρχονται από κάποιο εξωτερικό website ή από κάποιο εσωτερικό page της ιστοσελίδας σου; Μπορείς να βρεις αυτές τις πληροφορίες με την βοήθεια του google analytics . Όταν διαπιστώσεις από που προέρχονται οι επισκέπτες του landing page σου θα μπορέσεις να καταλάβεις και αν οι πληροφορίες που τους παρέχεις είναι αυτές που θέλουν.

Εάν για παράδειγμα καταλάβεις ότι ένας χρήστης προέρχεται από την μηχανή αναζήτησης της google και με συγκεκριμένη λέξη-κλειδί “αγορά domain” τότε ο χρήστης αυτός προσδοκά να επισκεφτεί ένα landing page που σχετίζεται με την λέξη domain  και πολύ περισσότερο με την ενέργεια, δηλαδή την “αγορά”.  Θα πρέπει λοιπόν η σελίδα προορισμού να παρέχει την δυνατότητα αγοράς του προϊόντος που αναζήτησε ο χρήστης ειδάλλως θα εγκαταλείψει χωρίς  να ολοκληρώσει την ενέργεια που θα θέλαμε.

 

Συμπέρασμα: Ξεκίνα να εφαρμόζεις σταδιακά μερικές από τις παραπάνω προτάσεις κάνοντας παράλληλα a/b testing ώστε να καταλάβεις πως οι επισκέπτες χρησιμοποιούν το landing page σου και αν οι αλλαγές αυτές ωφελούν τις μετατροπές. Να θυμάσαι υπάρχει πάντα ένα ποσοστό επισκεπτών που περιμένει να “μετατραπεί” και είναι στο χέρι σου να κερδίσεις αυτό το ποσοστό.

Χρήστος
Author

Είμαι Digital Marketing Manager στην DNHOST και φροντίζω για την προώθηση των υπηρεσιών και την ενημέρωση των πελατών μας για χρήσιμα και ενδιαφέροντα θέματα.

Γράψε ένα σχόλιο

* Απαιτείται αποδοχή

*

Αποδοχή