Πλατφόρμες αποστολής newsletters.

Η αποστολή ενημερωτικών emails (newsletter) παραμένει ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προώθησης πωλήσεων και επικοινωνίας με το κοινό ενός site ή e-shop. Αφού βρεις τα θέματα που ενδιαφέρουν τους χρήστες σου και λάβεις τη συγκατάθεσή τους μπορείς να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης και μακροχρόνιας αφοσίωσης μέσω ενημερώσεων και άρθρων που αντικατοπτρίζουν την εικόνα της επιχείρησής σου.

Με βάση την έρευνα που παρουσιάζει Campaign Monitor, το email είναι το προτιμώμενο μέσο επιχειρηματικής επικοινωνίας για το 73% των millenials και το κανάλι προώθησης με τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη διατήρηση των πελατών για το 80% των μεταπωλητών. 

Σε αυτό το άρθρο, σου ετοιμάσαμε προτάσεις για την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας email marketing και χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσεις άμεσα την αποστολή newsletters.

Mailchimp & Moosend

Στην αγορά υπάρχουν δεκάδες πλατφόρμες αποστολής email που μπορεί να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σου. Σήμερα θα επικεντρωθούμε στις δύο δημοφιλέστερες λύσεις, το Moosend και το Mailchimp. Αμφότερες μπορούν να καλύψουν της ανάγκες επικοινωνίας ενός μικρού ή μεγάλου οργανισμού και έχουν παρόμοια βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θα παρουσιάσουμε στη συνέχεια.

Mailchimp

Ιδρύθηκε το 2001 και σήμερα  είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα αποστολής μαζικών email παγκοσμίως. Με βάση έρευνα του Datanyze κατέχει το 68% της αγοράς email υπηρεσιών και συνεχώς προσφέρει νέες εφαρμογές, όπως η δημιουργία landing page, η σύνδεση με εργαλεία analytics και monitoring κ.α.

Moosend

Ξεκίνησε το 2011 από δύο Έλληνες κι έκτοτε έχει επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο. Προσφέρει όλες τις δυνατότητες μιας σύγχρονης πλατφόρμας email marketing και τα δύο χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει, είναι το εξαιρετικό περιβάλλον διαχείρισης και η ταχύτατη εξυπηρέτηση των χρηστών μέσω live chat.

Γιατί πλατφόρμα και όχι newsletter από το mail server μου;

Εισερχόμενη αλληλογραφία email.

Εφόσον έχεις domain name ή πακέτο hosting στην DNHOST είναι λογικό να αναρωτηθείς γιατί να επιλέξεις τη χρήση πλατφόρμας email για να αποστείλεις μαζικά ενημερωτικά newsletter και όχι μέσω του mail server του πακέτου hosting σου. 

Στην πλειονότητα των παρόχων hosting επιτρέπεται μόνο η αποστολή αυτόματων ενημερώσεων από το φιλοξενούμενο website (πχ email κατόπιν εγγραφής χρήστη, παραγγελίας, πληρωμών κτλ), ενώ απαγορεύεται αυστηρά η αποστολή newsletters μέσα από τον mail server του παρόχου. Εξηγούμε τους λόγους:

  • Στα πακέτα shared hosting η μαζική αποστολή email “μπουκώνει” τον mail server και προκαλεί καθυστερήσεις στη γρήγορη διακίνηση των email των άλλων domains που φιλοξενούνται στον ίδιο server.
  • Αν κάποιοι παραλήπτες ενός newsletter αναφέρουν ένα προωθητικό email σαν spam ή γίνουν λάθη κατά τη διαδικασία σύνταξης και αποστολής των email (και έχει χαμηλό σκορ αξιοπιστίας) τότε υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να μπει  ο mail server σε black lists με αποτέλεσμα την αδυναμία αποστολής email των email χρηστών του server.

Στην DNHOST ενημερώνουμε τους πελάτες μας αμέσως μόλις αγοράσουν ένα πακέτο φιλοξενίας με σχετική αναφορά στο email με τις οδηγίες χρήσης που τους στέλνουμε και αναλύουμε το θέμα στους  όρους χρήσης των υπηρεσιών μας (παρ. 3.3.2).

Πώς εγγράφομαι και τι θα πληρώσω;

Εγγραφή σε πλατφόρμα email marketing

Η διαδικασία εγγραφής και στις δύο πλατφόρμες είναι εξαιρετικά εύκολη και μπορείς να βρεις τους συνδέσμους για να προχωρήσεις στην εξερεύνηση τους επιλέγοντας τους παρακάτω συνδέσμους:

Εγγραφή στο Mailchimp

Εγγραφή στο Moosend

Πριν φτιάξεις ένα λογαριασμό με το εταιρικό ή εμπορικό domain σου καλό θα ήταν να δημιουργήσεις ένα δοκιμαστικό λογαριασμό με το προσωπικό σου mail. Έτσι θα μπορέσεις να εξοικειωθείς με τις πλατφόρμες και να φτιάξεις μια καμπάνια που θα δεις μόνο εσύ. Όσο αναπτύσσεις το ταλέντο σου σε μοναδικές καμπάνιες, ο δοκιμαστικός λογαριασμός θα είναι χρήσιμος στο να δοκιμάζεις λειτουργίες και νέα χαρακτηριστικά πριν εφαρμόσεις οτιδήποτε στην πολύτιμη λίστα επαφών σου.

Οι γνωσιακές βάσεις ΚΒ Mailchimp και KB Moosend είναι εξαιρετικά αναλυτικές και με χρήσιμες πληροφορίες, μιας και περιέχουν όλες τις απορίες χρηστών που έχουν  ήδη απαντηθεί από το αντίστοιχο τμήμα υποστήριξης.

Το Mailchimp και η Moosend έχουν δωρεάν πλάνο μέχρι 2.000 και 1.000 συνδρομητές αντίστοιχα, οπότε εάν ξεκινάς σήμερα να αναπτύσσεις την email λίστα σου μπορείς να ξεκινήσεις με μηδενικό κόστος. Εφόσον οι ανάγκες σου είναι μεγαλύτερες μπορείς να συγκρίνεις τις παροχές και το κόστος των πακέτων του Mailchimp και της Moosend.

Πώς θα βάλω φόρμα εγγραφής συνδρομητών στο site μου;

Εισαγωγή φόρμας επικοινωνίας σε website

Όσο εξοικειώνεσαι με την πλατφόρμα που επέλεξες, μπορείς ταυτόχρονα να εισάγεις μια φόρμα εγγραφής νέων χρηστών στο site και στο e-shop σου.

Η Μoosend σου προσφέρει τη δυνατότητα να κατασκευάσεις μέσω έτοιμων templates μια φόρμα εγγραφής που ταιριάζει τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά στο site σου.

Αντίστοιχα το Mailchimp σου επιτρέπει να προσθέσεις το λογότυπο της εταιρίας σου και την εικόνα ή το φόντο που θα επιλέξεις στην αναδυόμενη φόρμα εγγραφής σου.

Αφού κατασκευάσεις τη φόρμα μπορείς να την προσθέσεις εύκολα και μόνος σου στο site σου με κάποιο από τα plugin που διαθέτουν οι πλατφόρμες για τα δημοφιλή CMS (WordPress,Magento κτλ) ή να ζητήσεις τη βοήθεια του τεχνικού σου.

Μην ξεχνάς πως για να έχουν καλύτερη εμπειρία περιήγησης οι χρήστες σου και να αποκτήσεις περισσότερους συνδρομητές, μπορείς να σχεδιάσεις ξεχωριστές φόρμες επαφής για desktop και mobile επισκέπτες.

Πώς εισάγω τις επαφές/συνδρομητές μου στην πλατφόρμα;

Προσθήκη συνδρομητών newsletter

Έχεις ήδη τις email διευθύνσεις των πελατών σου από παλιότερες λίστες που χρησιμοποιούσες ή εκδηλώσεις που συμμετείχες; Κανένα πρόβλημα, και οι δύο πλατφόρμες διαθέτουν δύο εύκολους τρόπους εισαγωγής email.

  • Δημιούργησε ένα excel ή google sheet και στις τρεις πρώτες στήλες συμπλήρωσε Email, Name και Surname. Στη συνέχεια συμπλήρωσε σε κάθε στήλη αντίστοιχα το email, το όνομα και το επίθετο των χρηστών σου. Εάν δεν έχεις όλα τα στοιχεία απλά συμπλήρωσε στο excel μόνο την πρώτη στήλη με τα email των επαφών σου.
    Excel για μαζική εισαγωγή επαφών newsletter
    Αφού αποθηκεύσεις ή κατεβάσεις ως
    csv αρχείο τις επαφές σου, θα το ανεβάσεις στις πλατφόρμες ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    Mailchimp: Audience  —> Manage Audience  —> Import Contacts —> Import Contacts

    Moosend: Maillists —> Mailing List Name —>Save —> Επιλογή Λίστα —> Import Members —> Excel File Select
  • Δημιούργησε ένα txt αρχείο στο Notepad με όλα τα email θέλεις να εισάγεις , γράφοντας το κάθε ένα από αυτά σε μια γραμμή.
    Στη συνέχεια επέλεξε όλη τη λίστα μέσω αντιγραφής και επικόλληση στα πεδία της πλατφόρμας που θα επιλέξεις ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    Mailchimp: Audience —> Manage Audience —> Import Contacts —> Copy and Paste

    Moosend: Maillists —> Mailing List Name —>Save —> Επιλογή Λίστα —> Import Members —> Paste Text

Εάν έχεις περισσότερες πληροφορίες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις (πχ διεύθυνση, κωδικούς πελατών, ημερομηνία γενεθλίων) για να δώσεις πιο προσωπικό τόνο στην επικοινωνία σου, μην ξεχάσεις να τις συμπεριλάβεις στην εισαγωγή των email. Απλά δημιούργησε μια επιπλέον στήλη και συμπλήρωσε τα στοιχεία.

Μην ξεχνάς πως η λήψη και η χρήση προσωπικών δεδομένων των πελατών σου πρέπει να είναι σύμφωνη με τον κανονισμό GDPR, πάντα με τη συγκατάθεση των συνδρομητών καθώς και να διαθέτεις δυνατότητα εύκολης και άμεσης διαγραφής τους από τις λίστες σου.

Πώς θα επιλέξω το περιεχόμενο της επικοινωνίας μου;

Επιλογή περιεχομένου mail marketing

Το περιεχόμενο των newsletter σου θα πρέπει να έχει την ιδανική αναλογία ενημερωτικού content και προώθησης προϊόντων, με βάση τον κλάδο και τους στόχους σου. Προτείνουμε να σκεφθείς τα άρθρα ή τις θεματικές που θέλεις να επικοινωνήσεις στους πελάτες σου και να φτιάξεις ένα πρόγραμμα 6 μηνών ή ενός έτους.

Με βάση τον κλάδο σου μπορείς να προσαρμόσεις τις παρακάτω ιδέες:

  • Ενημερωτικά άρθρα γνώμης στα οποία σχολιάζεις ζητήματα του κλάδου.
  • Άρθρα συμβουλών τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος των συνδρομητών σου.
  • Ενημερωτικά άρθρα εργαλείων και τεχνικών που προτείνεις στο κοινό σου ως συνοδευτικά των υπηρεσιών ή προϊόντων σου.
  • Εποχικά άρθρα ή άρθρα συγκυρίας που θα σε βοηθήσουν να αναδείξεις ένα ζήτημα της επικαιρότητας και να ενισχύσεις την εικόνα του brand σου και την ταύτιση του με το κοινό σου.
  • Τόλμησε εφ’όσον έχεις περιεχόμενο που παράγουν οι χρήστες σου (UGC)- να τους δώσεις βήμα στο blog ή στο newsletter σου να πουν το δικό τους success story ή να δώσουν συμβουλές στο κοινό σου.

Μην ξεχνάς ποτέ πως γράφεις για πραγματικούς χρήστες και πρέπει το newsletter σου να τους αφορά και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους ώστε να κάνουν το κλικ και να το διαβάσουν. Μια ασφαλής συνταγή είναι να επιλέξεις την ποιότητα σε σχέση με την ποσότητα, είναι πάντα καλύτερο να στέλνεις πιο αραιά ενδιαφέρουσες καμπάνιες παρά να βομβαρδίζεις το inbox των επαφών σου με αδιάφορα newsletter.

Εννοείται πως οι εικόνες που θα ενσωματώσεις στην email καμπάνιας σου είναι εξαιρετικής σημασίας και βοηθούν τόσο στη συνέχιση της ανάγνωσής όσο και στην οπτικοποίηση του μηνύματος που θέλεις να επικοινωνήσεις.

Πότε να στείλω την καμπάνια μου;

Ιδανική ώρα για αποστολή newsletter

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι “ποια είναι η ιδανική ώρα και μέρα για να στείλω το newsletter μου;”. Η πιο ειλικρινής απάντηση είναι πως θα το ανακαλύψεις στέλνοντας ξανά και ξανά καμπάνιες στο κοινό σου μέχρι να βρεις τις ιδανικές ώρες με το μεγαλύτερο και σταθερό open rate για το δικό σου μοναδικό κοινό.

Έχουμε όμως μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν αρκετά να περιορίσεις τους πειραματισμούς σου:

  • Απόφυγε τα σαββατοκύριακα καθώς οι περισσότεροι έχουν προγραμματίσει δραστηριότητες αναψυχής και το μήνυμα σου θα καταλήξει μαζί με άλλα στο γεμάτο inbox της Δευτέρας.
  • Κατά συνέπεια, μη δοκιμάσεις αρχικά να στείλεις τη Δευτέρα που συνήθως οι περισσότεροι καθαρίζουμε το inbox μας και μπορεί το mail σου να περάσει απαρατήρητο.
  • Η Παρασκευή δε δουλεύει ως ιδανική μέρα, αφού οι συνδρομητές προγραμματίζουν το Σαββατοκύριακο και βιάζονται να κλείσουν το pc ή το tablet τους. 
  • Επίλεξε να στείλεις τις πρώτες σου καμπάνιες μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης με βάση και τα στατιστικά του Mailchimp. Όταν βρεις την ιδανική μέρα, φρόντισε να στέλνεις με συνέπεια τη μέρα αυτή ώστε το κοινό σου να περιμένει το επόμενο super newsletter που θα ετοιμάσεις.
  • Στείλε την καμπάνια σου μεσημεριανές ώρες και κατά προτίμηση μεταξύ 13:00-15:00. Το μεσημεριανό διάλειμμα για χαλάρωση είναι η ιδανική ώρα να διαβαστεί  το newletter σου. Αντίθετα, οι πρωινές ώρες αφιερώνονται στον προγραμματισμό των εργασιών της ημέρας και οι βραδινές σε δουλειές του σπιτιού ή αναψυχής οπότε και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αγνοηθεί το email σου.

Όπως είπαμε και νωρίτερα τις ιδανικές μέρες και ώρες θα τις βρεις μόνος σου και προσθέτοντας και τη συγκυρία του COVID-19, που επηρεάζει τη ζωή όλων μας, μπορεί να ανακαλύψεις στα στατιστικά σου εναλλακτικές ιδανικές ώρες και να τις μοιραστείς μαζί μας στα comment του άρθρου.

Σε κάθε περίπτωση το Mailchimp και η Moosend θα σε βοηθήσουν να προγραμματίσεις την αποστολή της καμπάνιας σου συγκεκριμένες μέρες και ώρες μέσω των εργαλείων προγραμματισμού αποστολής που αμφότερες διαθέτουν.

Διάλεξε το σωστό Θέμα για το newsletter σου

Συγγραφή θέματος email στο mailchimp

Έχεις γράψει το ιδανικό newletter και ετοιμάζεσαι να το στείλεις και να δεις το open rate σου να εκτοξεύεται; Ήρθε λοιπόν η ώρα να μιλήσουμε για ένα από τα σημαντικότερα σημεία μιας email καμπάνιας, το θέμα (title/subject) της.

Είναι χωρίς αμφιβολία το πρώτο σημείο επαφής του κοινού σου με την καμπάνια και αποφασιστικής σημασίας για να προχωρήσουν στο πολυπόθητο κλικ και να δουν το υπέροχο περιεχόμενο που τους έχεις ετοιμάσει.

Οι συμβουλές μας για να το πετύχεις είναι οι εξής:

  • Χρησιμοποίησε απλή και κατανοητή γλώσσα και απόφυγε τεχνικούς όρους που θα κάνουν το κοινό σου να μπερδευτεί ή και να αγνοήσει το mail σου.
  • Χρησιμοποίησε λιγότερους από 150 χαρακτήρες και προσπάθησε να συμπυκνώσεις όσο γίνεται το θέμα του email σου. Αρχικά γιατί είναι ευκολότερο να διαβαστεί και να γίνει κατανοητή μια μικρή πρόταση. Επίσης, ανάλογα με την email υπηρεσία που χρησιμοποιεί κάθε παραλήπτης, μπορεί να μην εμφανιστεί ολόκληρο το θέμα που έχεις επιλέξει, αν ξεπερνά τους 150 χαρακτήρες.
  • Μη χρησιμοποιείς ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. Δε θα βοηθήσουν το email σου να ξεχωρίσει και στη γραπτή επικοινωνίας συνήθως υποδηλώνουν επιθετικότητα. Επίσης, πολλές φορές χρησιμοποιούνται από κακόβουλους αποστολείς και μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη φήμη της επιχείρησης ή του οργανισμού σου.
  • Χρησιμοποίησε emoji που ταιριάζουν με το θέμα του email σου και θα το κάνουν να ξεχωρίσει. Συνήθως ένα είναι αρκετό, μην το παρακάνεις, διάλεξε αυτό που σου ταιριάζει δωρεάν από την emojipedia.
  • Χρησιμοποίησε αριθμούς (“5 λόγοι για  …“, “10 κορυφαία εργαλεία…”) για να δώσεις μια σαφή υπόσχεση στους αναγνώστες σου για το περιεχόμενο του email σου και να τους διεγείρεις το ενδιαφέρον.

Χρήση ενσωματωμένων ή online HTML Builder;

Χρήση html builder για email template

Όσο εξοικειώνεσαι με τους HTML builders (δημιουργοί διαδικτυακού περιεχομένου) του Mailchimp και του Moosend, ίσως ανακαλύψεις πως περιορίζουν τις επιλογές σου σχετικά με τη μορφή και τη δομή των κειμένων, των εικόνων και των υπολοίπων στοιχείων του email σου.

Ευτυχώς, υπάρχουν υπέροχοι online html builders που θα σε βοηθήσουν να εμπλουτίσεις τη δομή των newsletters σου και με τη συνεχή ανανέωση των εικαστικών τους θα βρεις αυτό που ταιριάζει στην ταυτότητα της επιχείρησής σου.

Stripo
To δωρεάν πλάνο του Stripo θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις έναν από τους πιο εύχρηστους html builders που μπορείς να χρησιμοποιήσεις άμεσα και χωρίς γνώσεις html. Η λειτουργικότητα του υποστηρίζει τη μετακίνηση (drag & drop) δομικών στοιχείων (κείμενα, εικόνες, κώδικα κτλ) στις περιοχές του email που έχεις επιλέξει και το τελικό αποτέλεσμα προσαρμόζεται για προβολή σε οθόνες κινητών (responsive).

Μην ξεχάσεις να δεις την εξαιρετική βιβλιοθήκη τους από έτοιμα templates που μπορούν εύκολα και γρήγορα να προσαρμοστούν στις ανάγκες σου.

Όταν καταλήξεις στο ιδανικό template και το περιεχόμενο του, μπορείς με δύο κλικ να το εισάγεις στο Mailchimp για την επόμενη καμπάνια σου.

BEE Free

Με τρία απλά κλικ στο ΒEE Free πλάνο θα ξεκινήσεις να σχεδιάζεις την επόμενη top notch email καμπάνια σου.

Ένα από τα εξαιρετικά πλεονεκτήματα του builder είναι πως συνεργάζεται με designers που συνεχώς ανανεώνουν τα templates με βάση την εποχή και τις τάσεις της αγοράς. Οπότε όποιο πλάνο και να επιλέξεις θα έχεις πάντα στη διάθεσή σου φρέσκιες ιδέες για να διαλέξεις αυτή που θα απογειώσει την επικοινωνία σου.

Οι λειτουργίες preview σε σταθερό υπολογιστή & οθόνες κινητών και η δοκιμαστική αποστολή email θα σε βοηθήσει να βεβαιωθείς πως το email που θα πάρουν οι χρήστες σου είναι έτοιμο για αποστολή.

Postcards

Ο πιο εύκολος τρόπος να δημιουργήσεις μια μοναδική παρουσίαση των νέων προϊόντων σου ή ένα λιτό email για μια εποχική προώθηση, είναι το postcards.

Μπες στο drag & drop app ακόμη και χωρίς να δημιουργήσεις λογαριασμό και ξεκίνα τα πειραματίζεσαι με τα κατηγοριοποιημένα του templates και το εξαιρετικά απλό και φιλικό περιβάλλον χρήσης του.

Το Business πλάνο του διαθέτει διασύνδεση με το Mailchimp αλλά ακόμη και στο free μπορείς να κατεβάσεις το email σου και να το εισάγεις στο Mailchimp και στη Moosend.

Μην ξεχνάς πως όταν χρησιμοποιείς html builder θα πρέπει να ολοκληρώσεις την επεξεργασία των εικόνων και των κειμένων σε κάθε builder και μετά να την εισάγεις στην πλατφόρμα αποστολής email που θα επιλέξεις.
Μετά την εισαγωγή δε θα μπορείς εύκολα, εάν δε διαθέτεις γνώσεις html προγραμματισμού, να κάνεις προσαρμογές και διορθώσεις στις πλατφόρμες.

A/B Testing σε καμπάνιες email

A/B testing σε email marketing καμπάνιες

Θέλεις συνεχώς να βελτιώνεις την επικοινωνία σου και να βρεις τα στοιχεία εκείνα που θα τραβήξουν περισσότερο το ενδιαφέρον των χρηστών σου; Τέλεια, η λειτουργικότητα A/B testing θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι αρέσει περισσότερο στο κοινό σου.

Ουσιαστικά το A/B testing είναι πειραματισμός μεταξύ δύο εκδοχών μιας email καμπάνιας με βάση παραμέτρους (Θέμα email, διεύθυνση αποστολέα, περιεχόμενο, ώρα αποστολής, ΚPIs όπως CTR & conversion rate) σε ορισμένα υποσύνολα του κοινού απεύθυνσης. Στόχος είναι κάθε φορά να βρούμε την ιδανική εκδοχής ενός email και μέσω του πειραματισμού να βελτιστοποιήσουμε την επικοινωνία μας.

A/B Testing Mailchimp

A/B Testing Moosend

Ας δούμε λοιπόν μερικές πρακτικές που θα σε βοηθήσουν στους πειραματισμούς σου:

  1. Όρισε με ακρίβεια ποια είναι η αρχική σου υπόθεση για να κάνεις ένα test. Π.χ. να συγκρίνεις ώρες αποστολής email για να βρεις τη βέλτιστη ή να χρησιμοποιήσεις emoji στο θέμα του mail για να αυξήσεις το open rate. 
  2. Εφάρμοσε βέλτιστες τεχνικές ή επιλογές των ανταγωνιστών σου στους πειραματισμούς σου, αλλά σε καμία περίπτωση μη χάσεις την αυθεντικότητα και το χαρακτήρα της επικοινωνίας σου.
    Βέλτιστα παραδείγματα υπάρχουν πολλά, αλλά αυτό που θα κάνει την επικοινωνία σου να λάμψει είναι η μοναδικότητα με την οποία επικοινωνείς με το κοινό σου και βγάζεις το brand σου στον κόσμο.
  3. Όρισε εξ αρχής με βάση ποια μετρήσιμα μεγέθη θα ορίσεις της επιτυχία ενός test Π.χ. αν πειραματίζεσαι με το θέμα του email, θα επιλέξεις σαν νικητήριο αυτό που θα το ανοίξει ποσοστό άνω του 70%, αν τα υποσύνολα παραληπτών που θα το στείλεις είναι ισάριθμα. Έτσι θα καθορίσεις εάν ένα A/B testing ήταν επιτυχημένο ή δεν είχε μεγάλη σημασία η αλλαγή που δοκίμασες. Σε κάθε περίπτωση, είσαι κερδισμένος αφού πλέον ξέρεις πως ανταποκρίνεται το δικό σου κοινό και είσαι πιο έτοιμος να ανταποκριθείς στις προσδοκίες του.
  4. Κράτησε αρχείο καταγραφής των πειραματισμών σου και των αποτελεσμάτων τους. Ίσως στην αρχή σου φανεί περιττή εργασία, όμως όσο προχωράς θα ανακαλύψεις πως θα σε βοηθήσει να κρίνεις την ευρύτερη αποτελεσματικότητα των πειραματισμών σου. Επίσης, θα σε βοηθήσεις να μην επαναλάβεις στατιστικά ασήμαντους πειραματισμούς και να επικεντρωθείς σε εκείνα τα test που πραγματικά θα βελτιώσουν την επικοινωνία σου.
  5. Αποφάσισε αν θα διεξάγεις πείραμα στο σύνολο του κοινού σου ή σε υποσύνολο αυτού και με βάση ποια χαρακτηριστικά. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το δείγμα που επιλέγεις να είναι αρκετά μεγάλο, ώστε τα αποτελέσματα που θα πάρεις να είναι πιο ασφαλή.

Σε κάθε περίπτωση, βάλε το A/B testing στη ρουτίνα βελτιστοποίησης της επικοινωνίας σου και μη διστάσεις να μοιραστείς μαζί μας τις απορίες σου στα σχόλια του άρθρου.

DNHOST Email Marketing & εναλλακτικές πλατφόρμες

Αν νιώθεις πως οι πλατφόρμες email περιορίζουν τις ανάγκες σου ή σε σχέση με το κόστος τους δε σου προσφέρουν αυτό που θέλεις, τότε έχουμε τη λύση!

Επικοινώνησε μαζί μας στο sales@dnhost.gr για να απολαύσεις την υπηρεσία μας DNHOST Email Marketing. Μόνο με 25,65 €/μήνα μπορείς να στέλνεις 1.000-1.500 email/ώρα με απεριόριστη συχνότητα αποστολής σε όσους παραλήπτες επιθυμείς! Συνδύασε την υπηρεσία μας με τους παραπάνω html builders (Stripo, BEE Free, Postcards) που σου προτείνουμε και δημιούργησε ένα πανίσχυρο και προσαρμοσμένο απόλυτα στις ανάγκες σου, εργαλείο email marketing.

Τέλος, μπορείς να ελέγξεις και τις παρακάτω πλατφόρμες email που συνεχώς εξελίσσονται και ίσως ταιριάζουν περισσότερο στις δικές σου ανάγκες:

sendinblue.com
Δωρεάν έως 300 email/μέρα και προσθήκη συνδρομητών χωρίς περιορισμούς.

mailerlite.com
Απεριόριστη δωρεάν 12.000 email/μήνα σε έως και 1.000 συνδρομητές.

Campayn.com
Δωρεάν αποστολή 12.500 email/μήνα σε έως και 500 συνδρομητές.

sendpulse.com
Δωρεάν 15.000 emails/μήνα σε έως και 500 συνδρομητές.

 

Εννοείται πως όποια πλατφόρμα επικοινωνίας και εάν επιλέξεις το βασικό ζητούμενο είναι να μπορέσεις μέσω των newsletter να πληροφορήσεις αποτελεσματικά τους αναγνώστες σου για το αντικείμενο δραστηριοποίησής σου και να ενισχύσεις την εικόνα του brand σου. Οπότε μη διστάσεις να χρησιμοποιήσεις και αυτό το εξαιρετικά αποτελεσματικό ιδιόκτητο κανάλι επικοινωνίας και ανακάλυψε τις ευκαιρίες που κρύβει για την εξέλιξη της επιχείρησής ή του οργανισμού σου.

Author

Είμαι Digital Marketing Manager στην DNHOST και απολαμβάνω να μοιράζομαι μαζί σου τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του digital καθώς και άρθρα που θα βοηθήσουν το site και το e-shop σου.

Γράψε ένα σχόλιο