Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen Company, το 67% των χρηστών του Ίντερνετ επισκέπτεται blog και κοινωνικά δίκτυα, δηλαδή περίπου 2 / 3 χρήστες που είναι συνδεδεμένοι στο Ίντερνετ. Μάλιστα ο ρυθμός ανάπτυξης των συγκεκριμένων δικτυακών τόπων είναι διπλάσιος απ’ ότι αλλές δραστηριότητες του Ίντερνετ όπως είναι οι μηχανές αναζήτησεις και τα e-mail, χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο να πλησιάσουν.
Eνδεικτικά, το πιο γνωστό κοινωνικο δίκτυο, το Facebook, το επισκέπτεται το 30% των χρηστών τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.
Όσον αφορά τον χρόνο κατα τον οποίο επισκέπτονται τα συγκεκριμένα site, αυτός ανέρχεται στο 1 λεπτό για κάθε 11 που βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Ίντερνετ, δηλαδή περίπου 10%, ενώ η ηλικία των χρηστών που επισκέπτεται τα κοινωνικά δίκτυα κυμαίνεται μεταξύ των 35 και 49 χρόνων.
Η έκθεση της Nielsen Company είχε τίτλο «Global Faces and Networked Places» και πραγματοποιήθηκε σε 9 χώρες.