.eu domain
H dnHost κάνει Δώρο 150 .EU domain names σε φίλους & πελάτες!

1. Παραγγείλτε το .EU Domain σας

Kάντε Εγγραφή ή Είσοδο (αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στο site της dnHost) στο dnHost.gr και κάντε την Παραγγελία του .EU domain σας. Επιλέξτε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (ΜΗΝ πληρώσετε με κάρτα ούτε γενικά να κάνετε πληρωμή) Λαμβάνετε και κρατάτε έναν αριθμό παραγγελίας (πχ 25534).

 

2. Κάντε μας Follow στο Tweeter ή Facebook Like

Ο χρήστης πρέπει να κάνει:

Follow την dnHost στο Twitter από τη διεύθυνση http://twitter.com/#!/dnhost
και

Tweet
το Μήνυμα: Κατοχύρωσα
Δωρεάν το .EU domain μου από την http://dnHost.gr !

ή

– “Like” τη σελίδα της dnHost στο Facebook
και
αφού γυρίσει πισω στο δικό του προφιλ να κάνει Post στο δικό του Wall (όχι της DnHost) το μήνυμα Κατοχύρωσα το .EU domain μου Δωρεάν από την @dnHost !

 

3. Ενημερώστε μας

Ενημερώστε μας για τον αριθμό της παραγγελίας σας, έτσι ώστε να προχωρήσoυμε την αίτηση για το .ΕU domain σας Δωρεάν.

Στείλτε μας με μήνυμα στο Twitter (DM/μήνυμα αφού μας κάνετε Follow) ή Tweet τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Αλλιώς στείλτε μας μήνυμα στο Facebook από την επιλογή “Contact” ή κάντε post τον αριθμό της παραγγελίας σας στο FB Wall μας!

 

150 Δωρεάν .EU Domains από την dnHost

 

Όροι Προσφοράς & Συμμετοχής

1. Μπορεί να συμμετέχει οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος που θα ακολουθήσει τις παραπάνω κινήσεις.

2. Κάθε χρήστης με λογαριασμό στο https://domains.dnhost.gr δικαιούται από ένα (1) Δωρεάν .EU Domain.

3. H Προσφορά λήγει στις 28/2/2011 στις 23:59μμ ή μόλις εξαντληθούν τα διαθέσιμα domains (150).

4. Η επικοινωνία μαζί μας σχετικά με την προσφορά θα γίνει αποκλειστικά με την αποστολή μηνυμάτων μέσα από το Facebook & το Twitter: http://twitter.com/#!/direct_messages/create/dnhost

5. Η προσφορά ισχύει ΜΟΝΟ για ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ νέου .eu domain name και ΔΕΝ ισχύει για ανανέωση ή μεταβίβαση ή μεταφορά υπάρχοντος .eu domain.

6. Kάθε επιπλέον .EU domain που θα κατοχυρώνετε θα κοστίζει 2 € (αντί για 12,30€).

7. H διάρκεια της κατοχύρωσης του .eu domain είναι 12 μήνες.

Author

Συνιδρυτής της DNHOST, με πάθος για το διαδίκτυο, τη μουσική και τη φύση & συμβάλλει στη δημιουργία και βελτίωση των υπηρεσιών μας!

3 Comments

  1. Παραμύθι.eu

    Δε πιστεύω ότι χρειάζονται τόσα χρήματα. Έκανα μία δοκιμή και μου πήρε περίπου μία ώρα και δεν έδωσα τίποτα: http://www.facebook.com/pages/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%B9eu/206874975994910

    Όπως και να χει, πιστεύω ότι η εταιρεία σας πραγματικά είναι από τις καλύτερες στο χώρο. Συγγνώμη για τις παρατηρήσεις και την έπαρσή μου και συνεχίστε να παρέχετε υψηλές υπηρεσίες. Τα συγχαρητήριά μου.

    Πέρα από αυτό θα ήθελα να βοηθήσω και εγώ στο ελάχιστο στην προώθησή σας χαρίζοντας στη σελίδα σας ένα κουπόνι με το οποίο μπορεί να ζητηθεί από το παραμύθι.eu ένα παραμύθι. Αν σας ενδιαφέρει η πρόταση επικοινωνήστε στο mail@paramithi.eu (παρακαλώ μη δημοσιεύσετε το σχόλιο και το προηγούμενο αν γίνεται αφαιρέστε το) ευχαριστώ.

  2. Ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Πέραν της δικής σας επιθυμίας, την οποία σεβόμαστε απόλυτα και λαμβάνουμε υπ’όψιν μας, ας δούμε και τι ήταν εφικτό/πραγματοποιήσιμο στην δική μας περίπτωση.

    Δεδομένου του πολύ στενού χρονικού περιθωρίου που είχαμε για την συγκεκριμένη προσφορά και της φύσης της προσφοράς (δε συνηθίζεται να γίνεται κλήρωση για 150 άτομα -κλήρωση γίνεται για έναν περιορισμένο αριθμό τυχερών-, στα οποία μετά θα πρέπει να γίνει μια ολόκληρη ιστορία για να εφαρμοστεί η προσφορά), δεν ήταν εφικτό κάτι τέτοιο. Είναι άλλο να παρέχεις 150 δωρεάν domains σε όσους που θα προλάβουν κι άλλο μια κλήρωση μετά από 1 ή 2 μήνες και με ένα ή δύο έπαθλα.

    Μην ξεχνάτε ότι πχ η κομψότητα, η λειτουργικότητα και το εντυπωσιακό της καμπάνιας της Lacta οφείλεται στο ότι η Lacta είναι προϊόν της Κraft Foods – Παυλίδης (πολυεθνική), η οποία εταιρία έριξε μερικές δεκάδες χιλιάδες Ευρώ για τη συγκεκριμένη κίνηση και μόνο! 🙂 και φυσικά είχε στη διάθεσή της μήνες για την υλοποίηση της καμπάνιας στο Facebook.

    Από την άλλη, μιας και ήταν η πρώτη μας κίνηση μέσω FB/TWR, θέλαμε να δούμε ποιά θα ήταν η ανταπόκριση του κόσμου και ποιά τα θέματα που θα προέκυπταν από μια προωθητική ενέργεια στο Facebook. Φυσικά και δεν είναι δυνατό να πιέσουμε τον καθε φίλο και πελάτη μας να γράψει στο Wall του -χώρια που πολλοί δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά του να δημοσιεύσουν κάτι στο δικό τους Wall με το να το δημοσιεύσουν στο δικό μας :)- κι έτσι απλά κάναμε μια σύσταση κάθε φορά που ενημερώναμε για την κατοχύρωση του κάθε .EU domain.

    Ήταν μια πρώτη επαφή με προωθητικές ενέργειες στα social media, σκοπός της ήταν να μας γνωρίσουν περισσότεροι φίλοι και να επωφεληθούν και οι ήδη πελάτες μας και με αυτό το σκοπό θα προχωρήσουμε και στις επόμενες! Σας ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή και τις παρατηρήσεις σας!

  3. Παραμύθι.eu

    Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλή η ιδέα, αλλά….. όχι κομψή

    Την επόμενη φορά κάντε κάτι ποιο απλό. Θα προτιμούσα τα πράγματα να είναι ποιο απλά. Για παράδειγμα αυτόματα να μπαίνω σε μία κλήρωση με ένα like. Θα πρότεινα κάτι τέτοιο για παράδειγμα: http://apps.facebook.com/lacta-sweetestpiece/

    Ολόκληρη εταιρεία είστε θα ψάχνεται να βρείτε ποιός σας έκανε like και ποιος σας έστειλε μήνυμα?

    Ούτε εγώ δε τα κάνω αυτά!

Write A Comment