Η Microsoft θέλει να περάσει το μήνυμα πως το μόνο που ενδιαφέρει την Google είναι τα δεδομένα των χρηστών και η μεγιστοποίηση των κερδών της από το διαφημιστικό της δίκτυο.

Αντεπίθεση της Microsoft στην Google

Η Microsoft θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι σέβεται την ιδιωτικότητα των χρηστών της κυκλοφόρησε μια σειρά από διαφημίσεις σε εφημερίδες όπως η New York Times, η Wall Street Journal κ.α.

 

microsoft End User License Agreement

 

Παράλληλα μια άλλη διαφήμιση της Microsoft χρησιμοποιεί τον φανταστικό Mr “Googen Apperson” για να μας πείσει  ότι το Microsoft Office 365 είναι πολύ καλύτερο από τα Google Apps.

 

Επίσης, η Microsoft μέσα από τα social media (Facebook και Twitter) θέλει να μας δείξει πως το Gmail παρακολουθεί τα email μας ενώ οι δικές της υπηρεσίες Hotmail και Office 365, (η online έκδοση του ΜS Office) σέβονται την ιδιωτικότητά μας, δε χρησιμοποιούν ανάλογες τακτικές και άρα είναι πιο αθώα..

 

Tο βίντεο της Microsoft ποντάρει στο συναίσθημα, στη λάθος αναγνώριση λέξεων-κλειδιών και στις λάθος στοχευμένες διαφημίσεις που σερβίρει αλλά δεν αναφέρει ότι η ανάλυση των email δεν γίνεται από ανθρώπους αλλά από αλγόριθμους που τρέχουν στους servers της Google.

 

Ταυτόχρονα το Gmail έβγαλε και μια νέα viral καμπάνια για να μαζέψει περισσότερους χρήστες. Έως πρόσφατα πολύς κόσμος αγαπούσε τις υπηρεσίες της Google για την καινοτομία, την ταχύτητα, την ευκολία και το γεγονός ότι ήταν δωρεάν, ενώ οι εδραιωμένες Yahoo και Microsoft χάσανε έδαφος λόγω αυτών.

 

Τώρα όμως όλα έχουν αλλάξει, το Gmail έχει θέματα με την πλοήγησή του, μπαινο-βγαίνουν υπηρεσίες (πχ Wave, Plus) έχει διαφημίσεις κι όλα αυτά χωρίς να μας ρωτήσει και χωρίς να μπορούμε να απενεργοποιήσουμε κάτι!

Έτσι όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται πίσω στη Yahoo (με το νέο πολύ βελτιωμένο email της) και στην Microsoft και στο e-mail της που δεν έχει διαφημίσεις, το MSN που όλοι χρησιμοποιούν, τα νέα Windows phones και το νέο Οffice της που είναι όλα όμορφα φτιαγμένα και φιλικά στο χρήστη.

 

Αν προσαρμόσει και την bing στις κατά τόπους αγορές και προσφέρει ένα ανταγωνιστικό στο AdWords, τότε η Microsoft θα μπορούσε να αντικαταστήσει άνετα τη σουίτα υπηρεσιών της Google.

Author

Συνιδρυτής της DNHOST, με πάθος για το διαδίκτυο, τη μουσική και τη φύση & συμβάλλει στη δημιουργία και βελτίωση των υπηρεσιών μας!

Write A Comment