Η DNHOST μεγαλώνει την ομάδα της και αναζητά το επόμενο μέλος της που θα παρέχει υποστήριξη στους πελάτες μέσω τηλεφώνου, e-mail και live chat για τις υπηρεσίες του Hosting και των SSL πιστοποιητικών (1st Level Support) για άμεση πρόσληψη!
Περιγραφή Θέσης:
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης μέσω email, τηλεφώνου και live chat.
- Εγκατάσταση και υποστήριξη πιστοποιητικών ασφαλείας SSL.
- Οργάνωση και διεκπεραίωση καθημερινών εργασιών (ενημέρωση πελατών και επίλυση τεχνικών προβλημάτων).
- Παρακολούθηση ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών.
- Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (γραπτά και προφορικά) στα αγγλικά και τα ελληνικά.
- Άριστη γνώση Η/Υ και MS Office (Excel, Word).
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (24ωρο).
- Πελατοκεντρική αντίληψη.
- Δυναμική και ευγενική προσωπικότητα.
- Ομαδικό πνεύμα.
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση.
- Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες (άνδρες υποψήφιοι).
Θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα:
- Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελάτων/τεχνική υποστήριξη.
- Εμπειρία στη χρήση Plesk Control panel.
- Βασικές γνώσεις CRM συστημάτων.
- Γνώση opensource εφαρμογών (WordPress, Joomla κ.ά.).
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση μέσω chat/email/τηλεφώνου σε εταιρεία Πληροφορικής.
- Απόφοιτος ΤΕΙ/ΑΕΙ, πιστοποίηση Αγγλικών.
- Διορατική σκέψη, προθυμία και όρεξη για εργασία & προσωπική εξέλιξη.
- Υψηλό αίσθημα ευθύνης, συνέπεια & προσοχή στη διαχείριση προσωπικών δεδομένων.
- Εμπειρία στο αντικείμενο (διαδίκτυο, web hosting, ssl πιστοποιητικών).
Προσφέρουμε:
- Πλήρη, σταθερή απασχόληση, ικανοποιητικές αποδοχές.
- Ασφαλιστική κάλυψη και νόμιμα επιδόματα.
- Ευχάριστο εργασιακό open-plan περιβάλλον.
- Συνεχής εκπαίδευση σε ένα σταθερό και αναπτυσσόμενο περιβάλλον
Στείλε το βιογραφικό σου σημείωμα (σε .pdf ή .doc) στο staff@dnhost.gr, αναφέροντας απαραίτητα την ονομασία της θέσης, “1st Level Support της DNHOST”.
-Η ΘΕΣΗ ΚΑΛΥΦΘΗΚΕ –