Έξυπνη προώθηση στο Διαδίκτυο με Social Media

By | 13/01/2011

Το video που θα παρακολουθήσετε με τίτλο “The Wilderness Downtown” είναι ένα νέο είδος μουσικο-οπτικού διαδραστικού πειράματος που χρησιμοποιεί τον Google Chrome για να δημιουργήσει μια άκρως προσωποποιημένη αλλά και προσωπική εμπειρία για τον χρήστη.

1 Περιηγητής + HTML5 + Web Services + 1 Κομματάρα = Διαδραστικό video clip

To video αυτό, συνοδεύει το «We Used to Wait» των Αrcade Fire δημιουργήθηκε από τον σεναριογράφο & σκηνοθέτη Chris Milk κι όπως θα δείτε εδώ (ανοίξτε το με τον Chrome), το αποτέλεσμα είναι από αρκετά ενδιαφέρον έως συγκηνητικό, χάρις και στην ψυχοσωματική επίδραση που ασκεί το υπέροχο τραγούδι σε συνδυασμό με τα έξυπνα γραφικά που καλούν το χρήστη να συμμετάσχει στη δράση.

Απεικονίζει το τέλος της παιδικής ηλικίας καθώς ο χρόνος κυλάει γρήγορα και το αποδίδει με τα δικά σου χρώματα χρησιμοποιώντας το google maps & το street view για να εμφανίσει τη γειτονιά σου (αφού προηγουμένως έχεις εισάγει τη διεύθυνση που μεγάλωσες/με την προϋπόθεση ότι η google έχει στοιχεία για την τοποθεσία) και τις αλλαγές που συντελούνται σ’αυτήν (δέντρα που ξεφυτρώνουν εδώ κι εκεί) και δίνοντας την ευκαιρία να γράψεις ένα γράμμα στον νεώτερο εαυτό σου.

Xρησιμοποιώντας όλες τις τεχνολογίες που υποστηρίζει η HTML 5, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα του project οι νέες δυνατότητες χρήσης και μετάδοσης ήχου, εικόνας, video και οι σημάνσεις canvas tags χρησιμοποιούνται πλήρως.

Συγχρονισμένη αναμετάδοση και ειδικά εφφέ, προσαρμοσμένα μεγέθη παραθύρων του Περιηγητή, κινούμενο περιεχόμενο, επεξεργασμένοι χάρτες απευθείας από το Google Maps API, χρήση της εφαρμογής SVG, δημιουργούν σε συνδυασμό με το υπέροχο μουσικό κομμάτι μια διαδραστική και προσωπική εμπειρία.

Social Media + Καλό Marketing + Συναυλία@YouTube = Eπιτυχία Nέου δίσκου

To video λοιπόν δεν ήταν επιτυχία μόνο σαν τεχνολογικό αποτέλεσμα αλλά επίσης έθεσε νέα δεδομένα στην διαδικτυακή προώθηση και την προσέλκυση/ενεργοποίηση των οπαδών του συγκροτήματος, μιας και διαδώθηκε από φίλο σε φίλο μέσω blogs, twitter, facebook και bookmarking υπηρεσιών.

Οι Arcade Fire συνεργάστηκαν και με το Vevo, το YouTubeκαι την American Express για ένα live-streamed show στο Madison Square Garden της Νέας Υόρκης. Η ροή της συναυλίας στο ίντερνετ συγκέντρωσε 3,7 εκατ.θεατές, παρέχοντας νέες διαδραστικές δυνατότητες τύπου “Επέλεξε την κάμερά σου”, όπου ο θεατής μπορούσε να βλέπει και την κάμερα του σκηνοθέτη και τη δεύτερη κάμερα καθώς και προβολές φωτογραφιών που είχαν στείλει οι οπαδοί των Arcade Fire κι είχαν τραβηχτεί στις περιοχές που μεγάλωσαν…

Αν προσθέσουμε και την προσφορά της Amazon σε συνεργασία με την Merge records, που προσέφερε την 1η εβδομάδα κυκλοφορίας του το δίσκο τους «The Suburbs» στην τιμή των μόλις $3,99, ο δίσκος πούλησε 156.000 αντίτυπα στην Αμερική σε λίγες μέρες και πήγε στο Νο1 του καταλόγου του Billboard.

Η συναυλία επίσης τράβηξε και το ενδιαφέρον του Twitter που επικοινώνησε με την Merge και το συγκρότημα,  για να τους ζητήσει να συμμετάσχουν στη νέα διαφημιστική υπηρεσία προσφορών του micro-blogging site, to @earlybird, το οποίο και έγινε στις 12 Αυγούστου με αρκετή επιτυχία, αν και οι ίδιοι δεν το ανακοίνωσαν καν στο twitter.

Μπορεί το συγκρότημα να ήταν ήδη αρκετά ψηλά στην εκτίμηση του κοινού της εναλλακτικής ροκ μουσικής από τις 2 προηγούμενες δουλειές του, να είχε σχηματιστεί ήδη τεράστιος ντόρος σχετικά με το πολυαναμενόμενο 3ο τους δίσκο (μιας και είναι από τα λίγα groups που έχουν να πούνε κάτι που θα σε αγγίξει) αλλά μαζί με την δισκογραφική εταιρία του, κατάφερε να συγκεντρώσει ακόμη περισσότερη προσοχή, φήμη, οπαδούς και πωλήσεις, χάρη στην έξυπνη χρήση των διαδικτυακών καναλιών επικοινωνίας και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την προώθηση μουσικής στο εξής (σε αντίθεση με αυτό).

ΥΓ Αρκετό καιρό έψαχνα την ευκαιρία να γράψω για αυτό το video και να το συνδυάσω με το internet marketing και χαίρομαι που τα κατάφερα 🙂 Ελπίζω να σας αρέσει!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *